Same same but diffrent

Vad olika man tänker i olika situationer.
T ex här på jobbet så när jag betalar räkningar så tycker jag att räkningar på 0-2500:- är billigt, medans hade det varit mina privata räkningar så hade 2500:- varit en hel del..
Känns iallafall jäkligt bra just nu, känns som att jag har kontroll på det mesta.. =) Får bara hoppas på att det håller i sig..

Idag är en dag precis som alla andra.. Ska väl åka hem efter jobbet (skulle ha träffat Sara men hon ligger hemma i feber.. Krya på dig vännen) och fixa och dona i lägenheten. Börjar mer och mer se ut som ett hem.. Ska försöka få upp lite hyllor idag och även mäta köket så jag vet hur långa lister jag behöver..
Funderar även på att kanske kolla på ett nytt köksbord istället för att slipa och måla det jag har.. Tåls att tänka på...

Dax att jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback