Semester (snart)

Idag har jag fått en hel del gjort.. Fått upp gardiner i vardagsrummet och i sovrummet. Har även slitit med att bära upp sängen från förrådet en sen satt ihop den.. Inte lätt men ack den som ger sig.. Nu står den där redo för att bäddas... =)
Va även på Ikea idag igen och handlade en ny lampa.. Blev jättefint i rummet med gardinerna och allt.. =)
Ska nuy bara se till oxå att jag får upp TVn från förrådet men där behöver jag hjälp för den är inte speciellt lätt, sen ska jag se till att jag får upp Tvn i sovrummet oxå och där måste jag oxå ha hjälp.. den ska ju sitta så högt upp..

Nu har iallafall den sista kommit hem så ska ta och skriva in honom sen blir det sängen och sen SEEEEMESTER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback