Fixar och donar

Har väl inte riktigt gått så bra som jag tänkt mig  i helgen... Hade ju räknat med att golvet skulle vara klart eller iallafall nästan, men känns inte som att jag kommit speciellt långt men men har ingen brådska, vill ju att det ska vara bra gjort.
I morgon ska jag ner till lägenheten igen och börja med sovrummet. Vet fortfarande inte vilken färg jag vill ha men har en liten tanke iallafall.. Tänket börja spackla och slipa... Slänga lite sopor och försöka få lite ordning iallafall... Luckorna till köket borde komma någon gång under nästa vecka och det går ju att gå på golvet där inne så det funkar ju...

Igår va det fest hemma hos Becca och Jennie, måste säga att det va skit trevligt. Tiden gick så fort bara, helt plötsligt va alla borta och Kjelle hade beställt taxi hem men det visade sig att kl va 4 så det va ju inte så konstigt att dom flesta dragit.. =)
Men träffade iallafall en hel del folk jag inte sett på länge så det var skitkul...

Nu är det sängen som kallar, dock inge Dallas att kolla på för har sett klart säsong 7 så idag beställde jag säsong 8... =) Borde väl komma senast på tisdag... =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback