Fredag

Äntligen fredag kanske man ska säga.. Egentligen va det "fredag" för mig redan i onsdags men som sagt så va jag tvungen att komma in till jobbet idag på förmiddagen. Gick endå ganska smidigt för va någorlunda pigg när jag vaknade i morse även fast jag sovit jätte dåligt.
Vet inte riktigt vad det var men drömde jätte konstigt och vaknade flera gånger...
Nu sitter jag här och har koll på att dom städar som dom ska...

I morgon är det som sagt sista matchen innan upphållet, men som det ser ut nu vet jag inte om jag ska till Kalmar och kolla... Har strulat till sig lite.. Troligen blir det väl så att jag sitter hemma och kollar på TVn...
Känns lite halvsurt då jag vet hur bra det kan vara nere i Kalmar när det är fint väder.. Men men än är inte sista tåget gått så kan ju ändra på sig... =)

Annars då ?? Jo det flyter väl på antar jag.. Mycket jag känner som skall ordnas...
Måste bestämma mig vad och när jag vill saker med mitt liv...

Nu är det dax att ringa ytterligare en gång för att se vad som har hänt med min kamera... 2-4 veckor skulle den varit inne på service..
Idag har det gått... 9 veckor och 2 dagar... totallt 66 dagar... SKANDAL....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback