God Morgon Världen

Vet inte riktigt vad det är men idag är jag på asbra humör.. =) God Morgon Världen lixom... Hahaa*
Skönt att man inte alltid känner sig hängig och trött... =) Kanske kan det vara snön som gör det =)

Trodde jag satte på mig bättre skor idag men ack så fel jag hade.. Visst dom är bättre än dom jag hade igår men dom är f-n kalla.. brr*, vet exakt vad jag ska göra när lönen kommer... VINTERSKOR.....

Jag är sugen på filmkväll ikväll.. Någon som oxå är det ??
I morgon blir det iallafall bowling.. Vilka som ska med visar sig i morgon.. Säkert är iallafall Jag, Fikus och Micke...

Nä nu är det dax att ta tag i dagens skörd på jobbet.. Fakturor och matbeställning... =)



Hot Dog någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback