Jobba jobba

Trevlig kväll igår.. Stannade dock inte så länge då jag ville komma "hem" tidigt för att sova eftersom jag jobbar idag... Så just nu sitter jag på jobbet.. Kan säga att jag va mäkta trött i morse när jag vaknade men nu börjar jag bli människa igen.. =)
Håller på att städa och julpynta för fullt här... Snart är det dax att städa ut bilen oxå.. Söndagar är en helt ok dag att jobba på.. Det är städning, sen har patienterna grupp och då passar jag på att  fixa lite, sen är det lunch och sen besökstid..Inte så mycket att göra med andra ord.. Tänkte kanske börja förbereda lite för i morgon så har jag inte så mycket då.. =)

Tror att det blir så att jag sover hemma hos moster inatt oxå.. Skönt och nära till jobbet... Hann aldrig bada igår så tänkte passa på att göra det ikväll...

Nä nu ska jag inte sitta här längre, kanske ska ta och göra lite nytta... =)

Nedräkning
40 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback