Offerkofta

Nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv... Offerkoftan är på.. Ingen ville kolla film med mig idag..  :0(  Bhuuuu*
Fast iofs, har  bara frågat 2st.. Hade jag verkligen velat kollat på film med någon så hade jag nog hört av mig till fler... Men jag tror jag behåller koftan på ett tag.. ;0) Inte ofta jag har den... hahaa*

Som vanligt när jag är hemma så ligger jag i soffan med tända ljus överallt...  ;0)
Tvättar lite och har precis ätit middag.. Funderar på om jag kanske ska ta en dusch eller kanske t o m lägga mig i ett bad ??

Blir tydligen ingen bowling i veckan för Micke är sliten från sin Milanoresa.. Hahaa*.. Pratade om bio istället men vet inte hur det blir med det heller.. sen kom cosmonova? upp men det visar väl sig sen vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, så himla bra :D åh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback