Snö

I morse när jag vaknade ville jag verkligen ligga kvar i sängen.. Inte för att jag var trött utan för att jag hade det så varmt och skönt under mitt duntäcke.. Sover ju alltid med fönstret öppen så man kan säga att det var ganska kallt i morse i rummet... Försökte sova med stängt fönster i natt men vaknade av värmeslag så det var bara att gå upp och öppna.. har nog med vanan att göra.. =)

Helt fel skor satte jag på mig idag oxå.. Snön åker in hur lätt som helst...
Kom till jobbet i tid idag men det ska bli kul och se hur lång tid det tar att ta sig hem.. Snöar ju ganska mkt och det är jäkligt halt måste jag säga.. Körde upp en patient till vårat halvvägshus och jag snurrade lite kan man säga.. Hahaa*
Men det är lugnt för jag  för jag ÄLSKAR snö.. =)

Som många vet så har jag haft problem med en infektion i ena ögat.. I helgen har båda mina ögon inte riktigt hängt med... Ont har jag haft och känt att dom är lite svullna... I morse när jag vaknade så var dom igenkletade.. Jaha då är det bara att börja med ögondropparna igen.. =(

Måndag igen om man sitter på jobbet som vanligt.. Vad denna vecka har att erbjuda får man se... Vet att idag ska jag träffa Lisa, någon dag ska vi bowla igen.. (Revansch).. På lördag ska jag klippa mig tidigt sen är det maskerad... På söndag jobbar jag extra.. Kan det bli så att jag får en lugn helg för en gångs skull ??? Ja jag tror det... :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback