Spännande

Fullt ös idag med på jobbet... Bara skönt men visst blir man förrvirrad ibland.. =) Men det hör till

Idag efter jobbet ska jag till Älvsjö och hämta lite kartonger som står i Suss förråd.. Kan bli spännande.. Inte sett dom på 3 år ungefär så har ingen aning om vad det kan vara i dom.. =) Hahaa* Kanske får en chock eller så blir jag väldigt glad över det.. =)
Ska även käka lite där, men ska försöka få allt snabbt avklarat så jag kommer hem fort och förhoppningsvis så får jag hjälp med allt ner i källaren.. .=) Dock måste jag tjuvkika lite i dom...

I morgon är det äntligen fredag igen men har ingen aning om vad jag ska göra, antingen blir det bio eller så blir det filmkväll hemma.. Lugnt blir det iallafall så man inte är för sliten för Banditkryssningen på lördag.. =) Ska INTE bli som sist när man kom i säng 6.30 dagen innan... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback