Tyst vänskap

Hahaa* idag har jag och Fia haft en givande dag... Va nere och handlade mat på pizzerian, gick hem till mig och käkade.. Sen satte vi oss i soffan för att kolla film.. Jag somnade direkt och Fia satt och fixade med sin dator och den nya telefonen...
Vaknade till liv när filmen va slut och då va det bara att göra sig i ordning för att gå till morsan och  käka....
När vi väl kom hit igen bäddade jag om min säng, Ny sängkläder är bäst.. =) sen satte jag och Fia oss i varsin ände av soffan med varsin dator och sa inte ett ord till varandra... Det är vänskap det.. Hahaa*
Hon åkte hem för ca 1 timme sen och nu sitter jag här i soffan helt själv..
tror att jag snart ska ta och lägga mig i sängen och titta på TV där.. Somnar jag så somnar jag och då ligger jag ju på rätt ställe iallafall...




♦ Mysigt ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback