Kvällen

Hämtade Fia från jobbet, åkte till Ikea (dock först hem till mig för att hämta bankomatkortet jag glömde i morse), Åt middag sen sprang vi runt och tittade saker.. Köpte lite som jag behövde...Bl a en stekpanna, potatis skalare, en lampa till hallen och saxar..Hmm va det något mer ?? Begav oss sen  till Plantagen för att inhandla lite blommor till min balkong.. Måste säga att det blev lite fint faktiskt.. Ska bara köpa mossa som jag ska lägga på jorden.. =)
Stannade till på willys för att handla lite tandkräm, tandborste, rengöringskräm etc... Sen åkte jag och dumpa Fia hemma och kollade på hennes nya lägenhet.. Tror det kan bli riktigt mysigt där... =)

I morgon får jag liiiite sovmorgon då jag har bil.. =) Jippi... Jag kan gå upp 06.00 istället för 05.15... ;0)

Hmm kanske ska ta och packa en väska som jag kan ha med mig i morgon och dumpa hos moster.. Tänkte ju bo där lite till och från när hon är i Mexico... ( Inte alls avundsjuk ).....

Sängen ?? Ja jag tror att det får bli så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback