Gbg

Oj oj  vilken toppen helg man har haft...  =)

Kjelle körde första streckan och när vi kom typ till "sävsjö ?"  tog jag  på mig att köra resten av vägen.. Blev fullt ös av dom andra i bilen direkt. Ölen åkte fram och vi satt och diggade till bl a Sabbaton på hög volym...Kjelle drack lite väl fort så när vi kom till jönköping så skulle han ta en powernap på 5 min men det blev sista biten.. Hahaa* Fia va inte sen att haka på så jag säger bara TACK Danne för att du höll mig sällskap i framsätet... =)



Kl 22 va vi framme i Gbg och Gothia Towers...
En polare till Danne kom förbi och sa hej och tog några öl med oss, sen följde han oss till Dubliner innan det va dax för honom att springa och ta  tåget hem...
Vi hade skitkul på Dubliner, bra liveband och det va lätt värt dom 100:- vi betalade...Gick väl och la oss vid 05.30.. =)

Upp vid 10 för att äta frukost... Ingår det så kan man lika gärna passa på.. =) Dock va vi allihopa väldigt sega.. Ut på stan för att fixa lite ärenden som piercinstudio och systemet... Gick in på Hard Rock för att äta och det tog liiiiite längre tid än vi tänkt oss men många skratt hann vi få iallafall...



Tillbaka till hotellet för en lite powernap för att sedan bege oss til Liseberg och deras julmarknad... Gud så mysigt det va, fint med alla ljusslingor etc etc.. Gick runt, köpte lotter, spela på hjul, kastade morötter bankade skruvar och höjdar på hela marknade "Tomtelandet"... HAHAA* Efter en väldigt trevlig och mysig kväll gick vi tillbaka till hotellet för att göra oss ordning för utgång...

 

Dannes kompis Matte kom förbi hotellet och vi satt och hade en liten förfest.. Efter det tog vi en taxi till Flying Scottsman ?? (stavas det så ?? hahaa*) men det va ganska segt och tråkigt men skulle möta upp en tjejkompis till Kjelle och Danne där. gick vidare till Skål där dom spelar 60-tals musik men gick bara in och vände, litet och trångt och va verkligen inte på det humöret. Så jag, Fia, Kjelle och Matte gick till Dubliner och sen kom Danne och tjejen senare... Mer folk än på fredagen och alla va väl några år äldre oxå.. Men trevligt va det.. samma liveband som spelade..
Helt plötsligt stod han där.. HAN...Ett av det finaste jag sett.... Mmm....Ögongodis för mig hela kvällen... =) Jag är kär..Hahaa*
Avslutade kvällen innan jag gick hem och berätta detta för honom oxå...Verkade som han blev lite generad.. =)
Gick och la mig vid 04.30...



Upp vid 10 för att äta frukost.. Killarna bangade för dom ville sova ut innan dom skulle köra hem...
Checkade ut vid 12 och då begav vi oss upp till heaven 23 för att äta räkmacka.. Gud så gott.. Proppmätt.. Orkade inte äta upp hela...



Runt kl 13.20 lämnade vi Gbg... Detta efter vi varit inlåsta i garaget
ett tag.. .Hahaa*
5 timmar senare va vi framme i Stockholm...

En kanonhelg men kanonmänniskor... Tack allihopa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback