Vad gör man hemma ?

Usch, jag tycker  inte om det.. Tycker det är jobbigt, men tyvärr har jag ju inget allternativ.. Spelar tydligen ingen roll hur mkt man förklarar, det går inte in.. Så det är bara att le och försöka se glad ut... = S

Idag är det tisdag och jag tror faktiskt inte att det är något som står på schemat så det är troligen raka vägen hem som gäller.. =) ( känns som evigheter sist ).. Undra vad man ska göra då ?...Inte van.... Kanske ska försöka få en tävttid och tvätta lite lakan och handdukar.. Berget börjar växa... =)
Måste in på banken oxå tror jag och hämta lite mer rör...Gör jag det idag under dagen har jag lite att syssla med ikväll iallafall... =) Sen är det ju Betty och Desperate Housewifes... =) Försöka komma tidigt isäng kanske ?

Mitt mål som jag hade kom jag på idag har spruckigt...Dax att ta tag i igen ?? Hmm svar JA... =) Men får nog köra på helt efter Gbg.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback