AJ AJ ont

Dagen idag började inte så jätte bra.. Vaknar 06.10 (ska gå hemifrån 06.25) av att min klocka INTE har ringt.. Reser mig upp och AJ min rygg,
Den började krångla lite igår men idag va det mycket värre..
"Stressar" iväg till bussen så fort det går.. Hinner.. =)
Bussresan är ett riktigt he-vete för jag har så ont... Försöker när jag kommer till jobbet att få tag på min naprapat men han är ute och jagar... Typisk..
Så nu sitter jag här med värk och vet inte riktigt vad jag ska göra... När jag går (vilket jag försöker undvika) ser det ut som att jag fått något uppkört där bak..
Hosta kan jag knappt göra för då är det oliiiidligt....
Snart dax för lunch och då blir det liggande läge.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback