Äntligen fredag

Kan bara säga.. F-N VAD SKÖNT DET ÄR ATT DET ÄR FREDAG... Måste verkligen ha lite time out nu...

Blir bara en enkel i helgen.. Ingen av oss va direkt sugna på att åka idag... Så ikväll om jag har förstått det rätt så blir det hem till Dannemannen för att bara göra ingenting... Snacka skit och skratta.. Kommer åka hem någorlunda tidigt för behöver verkigen sova.. Tar en riktig sovmorgon i morgon (bara för det kommer jag säker vakna tidigt), tänkte försöka få en tvättid så jag kan ha med mig lite rena kläder ut på havet.. Kan vara trevligt.. Sen blir det bara lugnt fram tills det är dax så man orkar hela kvällen för då ska det ösas... =) Hahaa*

Nu är det dax för lunch och det känns skönt..

Mitt huvud värker fortfarande som f-n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback