Förtioellva

Säger bara... GUD SÅ SKÖNT DET ÄR ATT DET ÄR FREDAG... =)

Har en hel del att göra idag på jobbet då jag enbart har förmiddagen på mig eftersom vi ska ha handledning i eftermiddag... Självklart när man har det så är det saker som börjar krångla.. Satt och skrev ut fakturor och vad händer då ? Jo skrivaren börjar strula och jag måste ringa och expressbeställa en toneruppsamlare?... Den har kommit nu och fakturorna är klara.. Dock blev det en del papper som inte kom ut men det får vara så...
Skulle även upp till centrum och hämta ut förtioellva mediciner... Såg till att jag va där precis innan kl 10 när dom öppnade, kanske dock inte va det smartaste för det va jag och ALLA Lidingös pensionärer som stod utanför och köade.. Sen va det bara att arbåga sig fram mellan alla rullatorer för att få en nummerlapp.. När jag väl kom fram till disken gick det faktiskt för en gångs skull fort...
Nu är det dax att fixa ett utskick till alla i personalen ang konferensdagen nästa fredag... =) Får se hur det går.. Tror det kan bli en del merjobb för folk kommer att inse att dom inte har det som dom ska ha och vad händer då ?? Jo Natalie får fixa... Som vanligt... =)

Sundsvall ?? Ja troligen.. V46 el 47... Tror det kan bli kul faktiskt... Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback