Kallt brr*

En sak som slår mig varje morgon är varför är det så jä-la kallt vid Norrtull ?? Det blåser svinkallt jämt.. Tycker jag har varma kläder på  mig men det hjälper inte.. .Har ju t o m med mig vantar och mössa för att jag ska kunna sätta på mig det när jag går av bussen och väntar på att Jarmo ska hämta mig. Men icke sa nicke.. Fryser endå..


Tycker jag ställer upp gång efter gång men får sällan något tillbaka för det... Jag kämpar och kämpar men till vilken nytta ?? Ska nog börja med att bara göra det som krävs. För så länge men inte kan ge något ska man inte förvänta sig att få heller...

Snart dax för lunch....


(  Märks att det har varit en lugn helg, var utvilad i morse när jag vaknade )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback