Kära BG

Nu när det börjar närma sig säsong och man hör fler prata om att åka ner, och man själv letar resa för att åka ner och hälsa på så blir man vääääldigt sugen...
Satt precis och läste mina blogginlägg från förra året (var dock väldigt dålig på att uppdatera) och jag måste säga att jag blir väldigt sugen på att göra som då och bara ta mitt pick och pack och åka...
Tyvärr är det ju lite svårare i år än förra året..
Förra året passade det perfekt med att jag va tvungen att lämna lägenheten jag bodde i, inga problem med att ta ledigt från jobbet etc etc...
 I år har jag köpt en lägenhet som jag sitter och betalar på, min kusin ska få barn och går hem på mamma ledighet snart vilket betyder att jag är själv på kontoret...
Inte lika lätt med andra ord, men f-n vad sugen jag är...
Hoppas nu bara att det löser sig med Neas och mina planer.. =)


3 timmar kvar på jobbet för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback