Rensa lite

Trött på att må dåligt och älta.. Orkar verkligen inte... Tråkigt är det men det är inte jag som har saker att ta itu med.. Jag har rent mjöl i påsen.. Kanske lika bra att vara ifrån.. Kanske ett tag, kanske för alltid.. Jag hoppas på ett tag men blir det för alltid finns inte så mycket att göra..Dock är det tråkigt om det tar slut för ingenting..
Vet ju inte hur det ligger till så kan ju inte hjälpa heller om det är det som behövs.. Svårt att hjälpa någon som inte vill prata..Är det så att du inte vill prata så är det svårt att veta det heller när ingenting sägs..
Gjorde det förut, kanske ska göra det igen.. Gå igenom mitt liv och rensa det som inte känns bra.. Tro att alla behöver göra det med jämna mellanrum.. Man kan ta skit men inte hur mkt som helst..
Tack mina älskade vänner som verkligen finns här för att ni gör det... LOVE YOU ALL...




Idag en del på jobbet, men det är bara skönt för då går dagen fortare..  Ska möta Fia efter jobbet och hämta biljetter från Dolken tills matchen på lördag.. =) Ska även springa förbi Lindah och hämta mina saker jag glömde i hennes väska i helgen.. Där b la min gamla mobil som jag är i akut behöv av just nu då min nya har pajjat... Grrr*
Fattar verkligen ingenting.. När min kamera går sönder så är det något annat som oxå måste göra det.. Sist va det  datorn nu mobilen... Vad händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback