3 mål

Varit dålig idag.. På det mesta.. Bl a att vara här, (det påpekade min kära vän fia för mig)
Har ganska ont i halsen nu och blir väldigt anfådd när jag pratar..
Skulle ha städat ikväll men det får vänta tills i morgon.. Vad har jag då gjort, jo jag har hjälpt min moster med en sak och måste faktiskt säga att jag blev väldigt nöjd faktiskt, får se vad hon tycker...sen har jag gjort en jättegod middag..räkor, lax, arlas skagenpanna, blomkål,broccoli och lite pasta, till det blev det en god och trevlig sallad...  Blir nog att jag gör den lite oftare... =) Mums...

Ibland kan man bli trött på allt och ingenting och jag måste nog erkänna att det är så jag känner nu.. Ingen lust med något direkt... Har dock bestämt mig för en sak... Har 3 mål nu som ska genomföras.. 2 är självklara och det 3:dje får man se vad som händer med...
Måste säga att dom 2 första har gått ganska bra idag men det kanske har sina förklaringar.. Men den här gången tänker jag behålla vissa saker för mig själv för jag vill inte att det ska bli som det brukar..

Nu är det sängen som gäller för mig är ganska trött och vill helst inte anstränga halsen.. Funderar dock på om jag kanske ska ta och koka en kopp te innan jag bäddar ner mig.. Sen blir det till att gurgla med jod...

Sov gott alla och håll tummen för att min hals är bättre i morgon..

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback