Kvällen

Hemma 05.30 i morse.. Vilken kväll... Inflyttningsfest, in till stan (vet att jag sa att jag inte va sugen på det) Kellys, (Lika trevligt som alltid), träffade Ida där, vilken chock, va inte riktigt beredd på det och blond va hon ju oxå... Efter Kellys taxi till Pattan, dock kom vi inte in för fröken TaraBanan hade drukigt lite för mkt, eller som vakten sa,
- Du är alldeles för berusad, välkommen en annan dag..
Så då va det bara att ta sig till centralen och till den otroligt roliga bussen som gick hem (förstår varför jag inte åkt den på hur länge som helst för den sööööög)
Nu sitter jag här med lite mat i magen och nyduschad och ska strax ner till Ica och hjälpa mamma att handla, sen bär det av till stan för att möta upp Sara och Dolken och kolla hockeyn, sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska till Anki efter, möta upp Fia och sätta oss någonstans och kolla schlagern eller om jag helt enkelt  bara åker hem och sätter mig här och myser, visar sig, får komma med tiden...

Tralalalalaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback