Slappar dag

Oj idag är en dag då jag verkligen inte gjort någonting... Vaknade runt 11-30-12.00 ungefär, gick upp plockade lite i köket och passade på att laga lite lunch.. Satte mig i soffan och kollade på Ciderhusreglerna.. Helt ok film måste jag säga.. Passade in en dag som denna..
Middag hos morsan vid halv sex, trevligt.. Hemgjord pizza, mums...


Hade en dröm inatt, vet inte varför det dök upp men kändes så verkligt på något sätt... Fattar inte varför.. Varför det aldrig försvinner utan ploppar upp med jämna mellanrum.. Svårt att förklara men det är jobbigt.. Jobbigt för jag reagerar som jag gör.. Jag blir ledsen och fundersam...


Nu tror jag faktiskt att det är ett varmt bad som gäller, måste mjuka upp musklerna i min rygg och nacke... Kanske göra en hårinpackning  och en liten bodyskrubb så man känner sig lite extra pigg och allert.. =)


_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback