Mkt jobb

Idag känns inte som en bra dag.. Ont i hela kroppen och allmänt seg... Och jag som har sååå mkt att göra... Inte nog med att jag ska jobba hela dan så ska jag till IKEA efter jobbet och handla åt just jobbet.. Slutar med andra ord inte att jobba förens typ 20 ikväll.. =( Bra tajming..

Har iallafall bestämt mig för hur min helg ska se ut.. Den har iofs varit något bestämd hela tiden men nu ska den verkligen bli så..
Fredag hemma nerbädda i soffan framför en bra film... Lördag sova ut, göra absolut ingenting och sen på kvällen blir det Körslaget.. Just nu är det bara osäkert om det blir hemma eller på plats.. Det visar sig.. =)
Är bjuden på 30-års fest på lördag men hoppar det, måste ju se till att bli frisk... Tråkigt men sant..

Nu är det centrum som hägrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback