på nått sätt gjorde det ont

Nu har nästan hela första dagen på jobbet gått och det känns som att det har gått bra... BARA en hög kvar.... =) Känns som att det mesta är under kontroll och att jag snart kan börja jobba som vanlig igen... Ingenting att förbereda och ingenting att ta igen.. =) Sååå skönt...

Känner mig piggare oxå.. Hostar och snuvar fortfarande men har precis fått näs sprej så känns redan lite bättre... =)

Jag har som sagt haft en kanonvecka och det var sååå kul och va tillbaka och träffa allt och alla igen (rapport kommer senare ikväll), dock förstörde jag slutet på veckan med att gå in på nätet och kolla och fick se en sak.. Vet inte varför jag reagerade som jag gjorde men på nått sätt gjorde det ont iallafall.. Vissa saker är tydligen svåra att släppa.. tankarna finns ju där att det kanske kunde ha varit jag.. Det va länge sen, men innerst inne finns det fortfarande kvar..
För att citera min kära vän
Fia...

" Hur en människa kan påverka en så pass mkt, på gott o ont, är helt sjukt"

Nu är det dax att försöka avsluta sitt för dagen så man är klar när nattpersonalen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback