Inte så farligt

Mina batterier dog igår så jag kunde inte uppdatera hur allt va.. Kan ju säga att det inte alls va så farligt som jag trodde det skulle vara.. Visst det kändes det går inte att komma ifrån men det va ju bara för sekunden.. ;0) Så nu vet jag vad jag ska unna mig i fortsättningen.. Hahaa*

Efter så drog Becca med mig på en Hockeymatch.. Japp ni läste rätt.. Becca DROG med MIG.. ;0) Det va Robin som spelade...
Kan säga att jag kände mig väldigt fel placerad när det visade sig att det va Bajen Fans dom skulle möta.. Ca 100 galna Bajare som betedde sig som att det var en match i högsta serien.. Stod och slog i plexiglaset och skrek Domarskandal etc etc och endå ledde BajenFans med 8-0 efter andra perioden.. Hahaa* humor det där.. Men dom har väl inget bättre för sig..

Idag är det fredag och jag kan säga att det är såååååå skönt.. Helgen är helt uppbokad men ska bli skönt att få komma bort härifrån lite.. Har varit en tung vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback