Gårkvällen

Gud vad kul det va att komma hem idag *not*.. Strömavbrott... Bara slänga lite mat i kylskåpet, fick springa upp med alla frysvaror till mamma.. Efter mkt om och men så kom jag in i elskåpet i källaren och kunde då byta propp.. undra hur länge det har varit svart här hemma... Va inte precis det jag kände för att fixa och trixa idag, men nu är allt löst och jag är nyduschad och har precis bäddat ner mig under duntäcker i soffan.. =)

Hade iallafall en kanondag igår.. Fotboll, sen blev det ett litet impulsryck och vi drog på hockey.. Efter det blev det middag och utgång med Becca och gänget.. Kanontrevligt.. Vid stängning blev det taxi till Kjelle och lite efterfest.. =) Känns i kroppen idag kan jag säga.. hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback