Snorungar

Hade en trevlig kväll igår med Guitar Hero och NHL10.. =)

På resan hem hade jag sällskap med massa fjortisar.. Från Älvsjö till min busshållsplats.. Fy fan säger jag bara.. Snorungar som tror dom är såååå balla och sitter och röker på tåget.. Fick iallafall chansen att bryta av ciggen  och då blev några av dom knäpptysta och sen bytte dom vagn.. Dom som satt kvar va iallafall lite lugnare..

Nu är jag nyduschad och ska bara sätta på  mig lite kläder sen blir det ner till Ica och sen hem till mammsen som ska ha födelsedags lunch/middag... =) Trevligt

Vad händer ikväll då ?? Jag vill ha en anledning till att jag ska SLIPPA städa.. Känner verkligen inte för det men händer inget har jag inget val för det behövs verkligen... Morgondagen gå ju bort till det iallafall..;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback