Inte inblandad

Har faktikt lyckats hålla mig vaken..=) Kanske man kan sova bra inatt, inte för att det egentligen har varit några problem dom senaste dagarna..

En kompis jag inte pratat med på ett tag ringde idag, vi pratade om allt och ingenting och måste säga att det va rikigt skönt att prata med någon som inte är inblandad och insatt i mitt liv just nu. =) Vi pratade om allt och ingenting och jag kan säga att det inte alls kändes som 2 timmar.. ;0)

Nu tror jag faktiskt att jag ska försöka börja röra mig in mot sovrummen.. Ska göra allt för att jag ska lyckas komma upp i morgon för en promenad men om jag känner mig rätt så kommer inte så vara fallet utan jag kommer sova länge och sen ta en promenad lite senare.. Promenad ska jag ta hur som helst.. ;0)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback