Grill eller inte ?

Vet inte riktigt om jag tycker att denna dag är så mkt bättre än den igår.. Skulle väl vara för värken då men inte annars..
Jag har ingen annan att skylla på än mig själv och för tillfället slår jag mig själv i huvudet flera gånger för att jag är såå besviken..
Vill inte att folk ska tycka synd om mig.. Vill inte ha något jä-la daltande heller..
Det är jag själv som satt mig här då är det jag själv som ska ta mig ur den...

Blivit bjuden på grillkväll ikväll men vet inte riktigt än hur jag ska göra.. Samtidigt som jag gärna vill gå vet jag inte om jag är något trevligt sällskap och vill verkligen inte dra ner stämningen.. Men försöker iallafall rycka upp mig lite för hur kul är det att sitta hemma hela dagen/kvällen, även fast det kanske vore det bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback