Sjuk ??

Låg i sängen strax efter tio igår.. Riktigt skönt förutom att jag sen vaknar vid tolv av att jag fryser så in i bomben, men samtidigt är jag helt dyngsur... Min hals känns som att den hade en fotboll i sig...
Sov lite till och från resten av natten så när klockan ringde i morse va jag ganska död om man säger så...
Men efter en dusch kände man sig lite bättre...
Hela dan idag har varit sjukt seg och jag har haft grym värk i hela kroppen och ibland kändes det som att mitt huvud skulle sprängas..
Kan säga att  jag bäddade ner mig dirket när jag kom hem.. Mjukisbyxor på och sen in under duntäcket och allt jag har gjort är bara att frusit...
JAG VILL INTE BLI SJUK..
Ett besök på apoteket gör förhoppningsvis att jag kan sova ganska bra inatt och jag funderar faktiskt på att gå och bädda ner mig redan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback