Dagen idag

Precis när jag va framme vid busshållsplatsen så kom jag på att mina sängkläder fortfarande låg kvar på balkongen. Typiskt.. Dom fick helt enkelt ligga kvar för hade inte hunnit hem så man kan säga att dom är vädrade nu... =) Min tempurkudde är stenhård. hahaa*

Matchen va helt ok, många chanser och det kunde likagärna blivit 5-2 istället för 3-2 som det blev. Dock tappar vi en hel del i 2.dra.. Som tempot t ex.. Men tror nog att det kan bli bra när det väl gället.. =)
Jag är även väldigt glad att jag klädde på mig ordentligt.. =)
Kul att träffa Marcus oxå, länge sen sist.

Efter matchen hem till Lillknådden som knatade på som bara den.. Snart kommer den ungen springa fram.. Fasters lilla charmtroll..=)

Snart dax för ett bad sen blir det till att bädda ner sig i den nybäddade, nyvädrade sängen.. =) Myyyyyys... ;0)

Om jag behöver något att klaga på idag så är det nog att jag inte har någon glass hemma.. Skulle vara gott..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback