Tuff kväll

Sådär då är jag klar för idag med allt.. =)
Tuff kväll med mycket som har gjort.. Först borrat och skruvat hemma hos Fia så nu har hon fått upp sina hyllor, klockan etc (julklappen jag fick va nog inte så dum endå), efter det hem för att grädda en kladdkaka åt jobbet eftersom ugnen är trasig.. kan säga såhär.. Hmm undra hur den smakar ?
degen fast i skålen, plåten för stor för ugnen och mannagryn istället för ströbröd.. Hahaa*
Jaja jag har gjort den iallafall, nu får jag bara inte glömma den i morgon bitti.. =)

Har även suttit och klippt, kan säga såhär, aldrig mer 11x15, i fortsättningen blir det 10x15... Den är klar iallafall (typ 3v försent) och i morgon ska den levereras.. Tror den uppskattas..

Nu är det sängen som gäller för mig

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback