Vaknade precis av att det ringde på telef...

Vaknade precis av att det ringde på telefonen. Skyddat nummer = jag orkar inte svara kl är ju fan över tolv. Får ett sms... Hej du har inte tappat något? ... Jag flyger upp ur sängen och kollar plånboken. Allt är där... Svarar... Nä det tror jag inte, vad skulle det vara?... En väska, hittat den på after bar i gamla stan och den tillhör en Natalie Sörqvist... Aldrig varit där men tror jag vet vem den tillhör då vi bara är 2 Natalie S i sverige. Vill du att jag kontaktar henne (vi har varandra på facebook, hahaa)... Nä det behöver du inte göra, kan göra det själv men hon va skriven på västkusten därför jag hörde av mig till dig.... Nu fick jag precis ett nytt meddelande att personen fått tag på rätt Natalie och bad om ursäkt för att dom stört. Svarade ... Tack för att det finns ärliga människor. :)


Kommentarer
Postat av: Singel i Storstan

Men! Sånt där trodde jag inte hände längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback