Bortkopplad

Igår satt jag och surfade runt lite och insåg då att nästan alla x2000 tåg till Göteborg är inställda.. Hallå jag ska till GBG nästa fredag..
Som det ser ut så ska vi klara oss från inställda tåg men vill endå dubbelkolla..
Har nu ringt SJ 3ggr på morgonen.
Första gången gav jag upp efter 8 min för va tvungen att göra annat...
Testade sen att ringa lite senare och satt då i kö i 25min innan jag gav upp igen...
Nu testade jag för ett tag sen igen och satt då i kö i 31 min men denna gång gav jag inte upp utan jag blev BORTKOPPLAD...
WTF*
Har alltså spenderat 64min i den där jä-la kön.. dvs 1 timme och 4 min.. Som att jag inte skulle ha annat att göra.. Passade iallafall på att dammtorka båda skrivborden och dess saker under tiden så jag gjorde lite nytta iallafall.. ;0)

Får vi se när jag orkar ge mig på kön igen.. Hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback