R.I.P

Haft en kanondag idag. Sov ganska länge sen åkte jag till Jakan och mötte upp mamma och fixade till mina naglar. Åt lunch, shoppade lite och att solen lyser gör ju inte saken värre.. =) Men blev helt slut och tom när jag kom hem och ringde pappa.
Fy fan alltså. Skulle ju bara ringa och fråga om vi skulle träffas i veckan och käka middag eftersom jag fyllt år så får jag ett sånt här besked.
Va inte riktigt vad jag hade räknat med och nu vet jag att jag har ett tufft samtal framför mig. Hoppas att hon redan har fått veta så jag slipper ta det.
Fy fan, är nog fortfarande i chock.. R.I.P....
(Pappa mår bra så det är inget som har hänt honom och ingen i vår familj heller men någon som är mkt nära)
Nä jag ska nog ta och lägga mig i soffan ett tag och kolla lite hockey..Tänka på annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback