Paniiiiik

Man kan nog lugnt säga att jag är trött.. tror jag snittat ca 5 tim sömn under hela helgen så kommer nog sova som en stock inatt.. ;0)



Ångesten börjar krypa fram ganska ordentligt nu...
1 VECKA KVAR... 1 VECKA bara.. paniiiiiiiiiiiiik...
Jag är ledsen och varje gång jag är själv gråter jag..
Jag börjar fundera på om jag verkligen gör rätt eller om jag bara flyr från det jobbig..
Men samtidigt vet jag att detta är det bästa jag kan göra..
Jag måste verkligen bli av med mitt mående jag har just nu..
Jag är så ostabil.. Bra, dåligt, bra, dåligt etc etc .
Igår va en bra dag medans idag är det värre..

Jag hatar att vara själv för det är då jag mår som sämst..
Alla tankar som kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback