Tur i oturen ?

What a day...

Först skulle jag göra rent spisen och råkar då dra ut hela knappen till ugnen.. Vilket gör att knappen sen bara snurrar och snurrar utan att något händer..
Bara att slå av huvudströmmen sen lossa på hällen och sätta fast igen.. Den fungerar nu men jag insåg att jag har en hel del att göra bakom spisen.. Hahaa* (tur i oturen kanske)

Efter det sätter jag mig i soffan och helt plötsligt dyker det upp något skit på min dator.. Avbryter men programmet fortsätter.. Den säger att jag har 38 infekterade filer och att det kostar mig typ 49 dollar att rensa...
Sen går det inte att göra ett skit med datorn.. =(

Tur som jag har är min bror ute och promenerar så han kommer hit och fixar.. Han fixar datorn efter mkt om och men och samtidigt klagar han på att jag har sladdar liggandes över hela vardagsrummet så nu har vi rensat..
Inte en sladd som syns längre och han har även flyttat min router så jag även slipper den.. ;^)
(tur i oturen med datorkrasch kanske)


Så på två krascher hitills idag har det slutat med att jag fått rent och fint så nu sitter jag bara och väntar på vad som ska hända härnäst, säger man inte ALLA GODA TING ÄR TRE ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback