Mkt nytt

Strax dax för sängen men inte riktigt än för jag har lite sovmorgon i morgon.. =)

Måste säga att  jag trivs bra men resorna.. OJ OJ... Dom kommer kill me...
Speciellt resan hem..

Idag va en rörig dag och jag kom in i ett oflyt som jag inte riktigt kände att jag kom ifrån..
Folk överallt och jag hade ingen riktig koll kändes det som...
När jag sedan gick ner på kontoret för att räkna dagskassan så insåg jag att jag hade nästan dubbelt så mkt pengar i min plånbok än alla andra (va likadant igår) vilket visar att jag har nästan dubbelt så mkt folk som dom andra = större station.. Och jag är ny... Kanske inte så konstigt att det känns lite rörigt... Hahaa*
Får vi se hur det går i morgon för då har jag ett annat schema...
Men jag måste verkligen hitta rutiner så jag får allt att flyta.. Men det är mycket nytt nu... Mkt nytt... Men det ska gå... =)



Hmm undrar en sak.... Hur kommer det sig att det är så mkt skit på TV en fredagkväll ??.. Konstigt att man aldrig är hemma i vanliga fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback