SRF

Jaha kul att alla mina mmsblogg kom in samtidigt flera dagar efter men endå hamnar i samma ordning... Skumt... Hade jag vetat det så hade jag ju självklart bloggat från SRF..

Haft det grymt bra dom här dagarna, fint väder (förutom under Hardcore Superstar spelningen då det vräkte ner), grym musik och massvis med trevliga människor runt omkring mig..
Betydligt mycket nöjdare än förra året och då va jag inte heller besviken..

Måste dock erkänna att jag är lite trött.. ;0) men vore väl konstigt annars.. typ snittat 4 timmar sömn varje natt.. Har även bränt mig i pannan och på näsan...
Men vad skönt det va att få ta en dusch som varade mer än 4 min...

I år hade dom utökat campingområdet och det är väl det man kan klaga på för dom hade ju inte fler toaletter eller duschar för det, men allt går bara man vill.. Dom är ju grymma på att hålla rent så även en kräsen person som mig tycker att det fungerar bra..

Lämnade campingen runt 03.30 inatt så kom hem i hyffsad tid vilket va skönt, vi va millimeter från att smälla med ett rådjur, tur att Johan va så vaken som han va.. Han va pigg innan men blev betydligt piggare efter Bambi kommit ut på vägen...
Nu har jag precis tagit mig en liten powernap och snart bär det av upp till morsan för söndagsmiddag sen blir det filmkväll med grönsaker och dipp med Sara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback