Vill du leka med mig ??

Går kvällen blev mycket lyckan och väldigt trevlig... och framför allt väldigt sen... Hahaa*

Öl på medis, mat på patrick´s, vätskepause på Fenix sen Hotel Malmen till stängning...Efter det taxi till Lilla Essingen för efterfest hos Jeanette... Halv sju kom vi i säng.. Hahaa*
Sen så vet ju alla som känner mig att jag brukar vakna tidigt... Halv 10 gick jag upp men det va inte riktigt någon som ville leka med mig då... =(
Dumma människor.. hahaa*


Nu har jag precis tagit ett skönt bad och sitter och väntar på att Sara ska ringa så blir det grill hos Fam Eriksson ikväll...
Min inneboende är totaldäckad och inte kontaktbar.. hahaa*

Nä dax att göra sig i ordning för Sara borde nog ringa snart.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback