CV

Haft en trevlig dag idag men Spanska familjen och solen tittade faktiskt fram när det var dax att bege sig ut för att äta.. =)

Just nu är jag helt slut.. Vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller nått.. Huvudvärk som vägrar ge med sig.. =(

DIF förslorade match 7 så nu är det slutspelat för iår... Måste säga att det va en jobbig känsla att sitta och hålla sig uppdaterad via Expressen Live.. hahaa*.. Sen va vi ju såååååå nära...
Jaja Sånt som händer.. Va ju nästan 100 på att vi skulle åkt ut för länge sen...

Nu håller jag på att koka upp lite varmt vatten med ingefära som jag tänkte avnjuta med en skvätt mjölk i sen ska jag ta tag i denna veckas "läxa"... Får se hur mkt jag orkar idag med tanke på hur jag mår..
Ska även göra i ordning mitt CV.. På Svenska, Engelska och SPANSKA... Hjääälp... Hahaa*
I have a lot do in other word...

Kvällen avslutas med ett litet spa... Hårinpackning, kroppsskrubb och insmörjning... ;0)
(om jag orkar det vill säga)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback