Läxa

Jag tänker samma sak varje vecka.. Shit vad mkt "läxa" jag har men när jag väl sätter mig ner så går det ganska fort att få det gjort..
Men känner fortfarande att dett ainte är rätt sätt för mig att lära mig så ska bli intressant att se i morgon vad hon plockat fram för något till mig...
Va några bra övningar denna vecka.. Men sånt så ska vi nog se att det börjar släppa snart.. hahaa*

Nu ska jag ta och dricka upp min skogsblandning sen blir det sängen och kanel under läppen.. ;0)

Idag fick jag även veta att min älskade lilla Knådd kommer och hälsar på mig (Självklart är Daniel och Linda oxå med) och dan efter dom har landat så landar även lilla mamma.. =) Så hela familjen blir samlad.. =) såååå roligt..
Dock är det över en månad kvar, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. =)


Här va vi inte gammal.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback