Churros

Under hela min vistelse här nere har det pratats om Churros (ett bakverk)... Churros hit och Churros dit... Jag har aldrig sett hur en Churros ser ut eller hur en Churros smakade och jag tyckte väl inte att jag kunnde åka hem utan att ha testat.. Så idag va jag och Eva och käkade traditionell Churros med Chocklad.. ;0)
Helt Ok faktiskt...

När vi kom till konditoriet så va det mkt folk där men det såg endå ganska stängt ut... Frågade då om det va öppet men det vissade sig att det va stängt för en födelsedagsfest... Men tjejen frågade endå vad det va vi va ute efter och när Eva sa att jag bara ville testa Churros så sa hon.. Inga problem.. Välkomna in.. =) (tror inte man skulle gjort så hemma i Sverige).. Så där satt jag och Eva och käkade Churros medans familjem som ägde konditoriet hade födelsedagsfest.. =)

Så nu kan jag åka hem till Sverige och säga att jag käkat Churros... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback