El

Helt sjukt... Fick min elräkning idag... 59 Euro... 59 jävla Euro.. Förstår ni hur sjukt det är (Becca är den enda som egentligen kan förstå hur sjukt det är eftersom hon vet hur lägenheten ser ut)..Kommer aldrig klaga på att det är dyl el i Sverige...
Förra månaden låg min elräkning på 24 Euro och nu 59 Euro.. En ökning på 35 Euro... Det är typ vad jag haft i maxräkning hemma i Sverige...
Så lessen Sara, vi kommer inte kunna ha några lampor tända, vi kommer inte kunna laga någon mat, duscha får vi göra nere på stranden, ingen dator och ingen TV för här ska vi inte slösa på elen.. ;0)
Visst en kopp kaffe kan vi nog unna oss på morgonen... ;0)


Sitter och kollar på Barcelona-Madrid och jag måste bara säga att det börjar bli lite patetiskt nu.. Barcelonaspelarna trillar ju så fort man tittar på dom och dom har ju domaren på sin sida största delen.. Likadant matchen innan.. För det kan ju inte bara vara på min TV dom slänger sig, ligger och vrider och vänder på sig utan att knappt blivit rörda.. ??



Sen kan jag inte släppa en sak.. Känner mig lite elak.. Men läste om kvinnan som drunknade i gödselbassängen (troligen när hon skulle rädda sin hund) och allt jag får fram i huvudet är.. VILKEN JÄ-LA SKIT DÖD..


Kommentarer
Postat av: Daniel

59EUR= ca 540SEK, det är väl inget?



Det kostar ju nästan 400 bara med avtalet i Sverige?

2011-05-04 @ 10:00:16
Postat av: Nattis

Som sagt.. en ökning på 35 Euro från en månad till en annan..

540:- för denna lägenhet är grymt mkt och det kommer nog du oxå förstå snart...

På den hemma är maxräkningen jag haft 377:-...

Elen i Spanien är SJUKT dyr...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback