Home Sweet Home

Home sweet home.. =)

Resan hem gick bra men så fort jag landat så fick jag världens migrän anfall.. =(

Knådd blev iallafall jätteglad att se mig och kom springande med öppna armar när han såg mig.. =)
Trevlig middag hos Bror och Linda..

Nu har jag precis kommit ut ur en skön dusch.. Vilken skillnad på trycket på vattnet.. Hahaa*
Natten kommer spenderas hos mamma då Sarah har betalt t o m i morgon.. =)

I morgon till Jakan för lite ärenden bl a köpa en ny telefon då den spanska inte fungerar med mitt Svenska kort.. =(
Tele2 öppnar en ny butik i Jakobsberg i morgon så då kanske man kan hitta något bra erbjudande.. ;0)
Efter det blir det lunch med Micke, Johanna och lilla Alva.. =) Även Sara kanske hakar på oxå...

Måste säga att det kändes riktigt konstigt att komma hem... Allt känns så annorlunda på något sätt...
Men det fina vädret tog jag med migaiallafall.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback