Ont om tid

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera men har så mkt att göra nu innan det är dax att åka hem.. Städat, Packat, Bjudit Eva och Norberto på lunch och SOLAT...
Måste ju passa på dom sista dagarna..
Känns som att jag börjar få en ganska bra färg.. ;0)
I morgon är det sista dan så hoppas verkligen att det är sol då med...
Klockan 12 kommer gubben jag hyr lägenheten av så ska vi göra upp med pengar och han ska godkänna städningen (men med tanke på hur han lämnade ifrån sig den så kan han inte säga mkt negativt om den).. Eftermiddagen kommer förhoppningsvis spenderas nere på stranden.. Sista brännare innan hemfärd..

Idag tänkte jag ta och köra en liten SPAsöndag.. rakning, hårinpackning, ansiktsmask, fixa naglarna etc etc... Varit dålig på SPAsöndagar här nere.. Inte bra...

Igår medans vi (jag och Eva) städade lägenheten så drack vi vin.. när vi va klara och vinet va slut så gick vi ner till den Engelska puben... Kan säga att det blev inga inlines i morse men 8.45 mötes vi endå upp och tog oss en promenad.. ;0)

Jag är verkligen som en inställd klocka här nere.. vaknar alltid innan kl ringer.. I morse hade jag tydligen ställt kl på 9.50 (fråga mig inte varför) men kl 7.27 slog jag upp mina ljusblå (7.30 va det meningen att alarmet skulle vara inställt på) så då va det  bara att stiga upp, dock måste jag säga att jag va ganska trött.. ;0)

Nu ska jag ta och äta min soppa som jag kokat ihop... Kyckling, räkor, maj, sparris och ägg... =) Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback