Tvätt

Sådär då är frukosten avklarad...Bara kaffet kvar.. ;0)
Härlig morgon..

Hade sån jäkla tur inatt... Vaknade till av att det blåste som sjutton och tänkte, nog lika bra att plocka in sängkläderna som hänger ute på tork annars kommer dom nog blåsa bort (nä troligtvis kommer dom inte det men jag känner alltid så, grannarna plockar aldrig in sina kläder när det blåser och dom har alltid kvar sina), så jag upp vid 03.15 för att hänga in dom.. Vad hände ?? Jo efter 2 min öppnade himlens portar sig med blixtrar och dunder och världens regnskur.. =)
Så jag klarade mig precis och kan säga att jag har en del grannar som kommer få tvätta om sin tvätt ikväll.. =)

Jag är inte lättväckt av mig men ibland så vaknar jag av minsta lilla och inatt va det ju tur att jagvaknade till.. =)

Nu fixa det sista innan det är dax att begemig till frisören..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback