5 år

Medans alla andra klagar på snö och kyla njuter jag..
Det är inte kallt det är friskt och snö är mysigt och gör vintern lite ljusare =)
Än så länge har jag inte heller haft några problem att ta mig till eller från jobbet så jag har verkligen ingen anledning till att klaga =) Jag bara passar på att njuta..
Tycker man det är kallt är mitt tips att klä på er  ;0)
 
Dessa dagar tar mig tillbaka 5 år.. Tänk att det var fem år sen jag va i Österrike.. Tiden går så fort.
Ett av det bästa jag har gjort i mitt liv. Samtidigt som att det var dagar då man bara ville hem så överväger det roliga hela vistelsen.
Om man bor 13st i en lägenhet för 6st så är det klart att man går varanndra på nerverna och bråkar titt som tätt och livet är ingen dans på rosor och man saknar sin egentid. Men man fick försöka hitta den så gott man kunde. Men i det stora hela hade vi det jävligt kul tillsammans =)
Känslan att vakna på  morgonenn, titta ut över berget, solen skiner, bara ta sina skidor på ryggen, ta sig till liften och sen bara slänga sig ut i pisten och känna sig FRI.. Vilken känsla.. Härligt och jag saknar det.
 
 
Såhär åt jag oftast lunch =)
 
Nä jag måste verkligen hitta ett nytt äventyr att ge mig ut på.  Dax att sätta sig och planera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback