Kärlek

Igår efter jobbet så gick jag till Ducken och möta upp några från jobbet.. Lite spontant så där... Hela kvällen lutade 07,30 i morse hemma hos mig.. Hahaa* Att man fortfarande orkar och speciellt efter en stängningshelg... Har iallafall mått kanon hela dagen och det är sjönt att slippa må dåligt dagen efter.. =) Var och hämtade en glad kille på dagis idag och han hade sprungit runt hela dagen och sagt att Snart kommer Natalie och hämtar mig och då ska vi bus... ;0) När jag kom in kastade han iväg det han hade i handen och kom springande med världens fart och slängde sig i min famn... Det är kärlek det.. <3 Nu sitter jag i soffan och bara slappar.,.. Känner att tröttheten börjar smyga sig på men ska nog försöka hålla mig vaken ett tag till.....Ledig i morgon oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback