Över förväntan

Måste faktiskt säga att hela helgen har gått över förväntan... Har haft ångest över detta enda sen jag tackade ja men nu i efterhand måste jag säga att det har varit kul faktiskt.. =)
Skulle inte vilja göra det för jämnan men nångång då och då kanske jag kan tänka mig och ställa upp.. =)
 
Öppning i morgon igen men då är det servis öppning.. Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra då det redan är 2st som öppnar... Men blir väl kanske att plocka in uteserveringen ??? Vad vet jag..
Ska iallafall bli skönt att få sova några timmar längre i morgon =)
 
Tänkte ta och slänga in mig i duschen innan det är dax att bädda ner sig i sängen.. =) Finns väl något skit på TV man kan somna till..
 
 
Humor på jobbet kl 9 en söndagsmorgon... ;0) Inte bara jag som tröttnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback